Z TetraPackiem i Big Starem na stronie Posadzdrzewo.pl. Internauta „sadzi” wirtualne drzewo na stronie projektu, a TetraPak, w jego imieniu, sadzi jedną rzeczywistą roślinę. Można odnaleźć „swoje” drzewo pośród innych i obserwować, jak rośnie, przesyłając link do drzewa swoim znajomym (zachęcając ich, tym, samym, do udziału w akcji). Dodatkowo kampanię wspiera firma odzieżowa Big Star, która proponuje zaprojektowanie nadruku na ekologiczną koszulkę tej marki, „treeshirt”.

Kampania ma charakter causa marketingowy- angażuje się w działania proekologiczne, tworząc jednocześnie pozytywny wizerunek zaangażowanych w nią marek, a samemu internaucie, daje poczucia działania w słusznej sprawie i przyjemność obcowania z przyjemną animacją, towarzyszącą „sadzeniu”. Działaniom buzz marketingu przyświeca oczywiście nie tylko dobro naszej planety, ale i rekomendacje marek w nią zaangażowanych.